Mitt 2009! Bild regn!

Tänkte berätta lite stora händelser under mitt 2009 år.



I maj bestämde Linda o ja oss för att fly ifrån allt. Vi åkte hastigt till uppsala där vi bodde i 1 vecka om jag minns rätt. Vi stängde av telefonerna och njöt!

Träffade en underbar vänn :)

Jag fann den stora kärleken! 16/6-09. Träffades första gången i Gamla stan. Jag sov kvar hemma hos honom redan efter första träffen. Modigt gjort utav mig.

Sommaren börjar med att jag blir frisk förklarad!! *Super lycklig*

Vi förlovade oss den 1/8. So much love!
Han gick ner på ett knä i en vattenpöl på en grusig väg ute i Åkersberga.

Djurgården är fortfarande med i allsvenskan!! Efter mycket kämpande och massa nervoritet av oss trogna fans så lyckades vi vara kvar i allsvenskan!

Sen tack till alla mina nära o kära för allt under år 2009.





Kommentarer
Postat av: jonna

Tack själv vännen! Det är det vänner är till för att finnas i vått och torrt eller var det i nöd och lust?? Som en vän sa till mig alldeles nyss; man är en produkt av omständigheterna i livet! Kloka ord att suga på...

2010-01-04 @ 16:26:53
Postat av: Anonym

Det var sannerligen ett blandat år med mest goda nyheter dock :)

2010-01-04 @ 21:07:35
URL: http://jezzicabuhl.blogg.se/
Postat av: Kristian

Många tror att kärlek är att man aldrig bråkar och man har det bra, men enligt mig så är det när man bråkar och har det som sämst så tar man tag i det och löser problemet och inte ger upp, det är kärlek.. Alla glada bilder i fotoalbumet är bara en bonus!



Winners never quit

Quitters never win det e mitt motto



älskar dej

2010-01-05 @ 00:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0