Klippte till honom!!

Tjena, hej, hallå! Sitter i skolan och har svenska B just nu. Läraren är upptagen o jag behöver henne så jag passar på att blogga lite. Vi har lektion nu i 1 ½ timme o jag är klar så de käns lite smått tråkigt att sitta här när jag inte har något att göra.
Igår kväll när jag kom till Niklas så tog jag fram rakaparat, sax o en kam o klippte till honom :) De vart jätte fint! Kort på sidorna o lite längre upptill. Kan försöka fixa en bild till ikväll ;)
Nu när jag kommer hem ifrån skolan så blir det tv o dator till sängen kallar på mig.


Kommentarer
Postat av: jonna

Härlig titel på inlägget; där fick du till det! Härligt! Snacka om egen personlighet du har o modigt! Syns imorgon kväll..

2010-01-20 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0